Colegiul Psihologilor din România

Site-ul oficial al Colegiului Psihologilor din România

 

 

Sedinta comuna a Consiliului si Comitetului Director din 01 septembrie 2017 -
Deblocarea activitatii CPR

 

Documente:

 

***

 

Dragi colegi,

Psihologia din România a adăugat ieri, 01 septembrie 2017, pagini importante la istoria începută cu luni în urmă, pagini scrise de oameni cu suflet mare, cu inima deschisă, cu multă putere de muncă, responsabilitate și respect față de fiecare dintre D-voastră!

Ședința comună a Comitetului director și Consiliului Colegiului a înregistrat cel mai mare cvorum de la înființarea Colegiului, din toate colțurile țării colegii au venit pentru a găsi, împreună, acele soluții care să scoată din impas organizația noastră.

Membrii Comitetului director și ai Consiliului Colegiului au înțeles că o organizație sănătoasă luptă pentru drepturile sale fără să se abată de la nicio lege și au făcut o alegere, aceea de a susține comunitatea noastră, de a munci în perioada următoare fără a fi remunerați, de a se deplasa la ședințe pe cheltuiala proprie și de a suporta financiar, în următoarele luni, costurile aferente consultanței juridice, odată cu aprobarea în unanimitate a prelungirii contractului.  Le mulțumesc mult tuturor!

 

Obiectivele ședinței comune a CD și CC:

Ședința Comitetului director și Consiliului Colegiului Psihologilor din România, din 01 septembrie 2017, a avut trei obiective foarte importante pentru comunitatea noastră:

  1. Prezentarea situației actuale și identificarea celor mai eficiente soluții, temporare, pentru deblocarea activității Colegiului Psihologilor;
  2. Eficientizarea activității comisiilor de specialitate, a activității Comitetului director și Consiliului Colegiului, prin introducerea votului electronic;
  3. Adoptarea unor decizii cu privire la reprezentarea juridică a Colegiului Psihologilor în procesele cu fosta conducere.

 

Măsurile adoptate în ședința comună a CD și CC:

Toate cele trei obiective au fost îndeplinite, din data de 04 septembrie 2017 urmând să fie reluată activitatea filialelor teritoriale ce va viza:

  1. Depunerea dosarelor pentru acces în profesie, treapta de practicant în supervizare;
  2. Depunerea dosarelor pentru acces în profesie  - altă treaptă decât cea de practicant în supervizare;
  3. Depunerea dosarelor pentru schimbare de treaptă;
  4. Depunerea dosarelor pentru înregistrare forme de exercitare, înregistrare mențiuni la formele de exercitare existente și radiere forme de exercitare.

Prin adoptarea Hotărârii nr. 2 a Comitetului director a fost deblocată activitatea Colegiului Psihologilor din România și, în același timp, s-a răspuns în mod pozitiv numeroaselor solicitări exprimate de președinții de filiale, de-a lungul anilor, de a se produce descentralizarea cât mai multor activități.

Dragi colegi psihologi, interviul pentru acces în profesie, treapta de practicant în supervizare, va fi organizat în toate cele 32 de filiale în care s-a derulat și finalizat procesul de alegeri!

Pentru interviul de schimbare de treaptă nu veți mai fi nevoiți să așteptați ore întregi la coadă, se vor organiza comisii de fiecare dată când numărul de dosare va atinge pragul de 50.

Prin adoptarea Hotărârii nr. 5 a Comitetului director și Consiliului Colegiului, pentru validarea interviurilor de acces în profesie realizate la filiale și analiza dosarelor depuse pentru formele de exercitare, comisiile vor lua decizii prin exprimarea votului on-line, prin această măsură asigurându-ne că dosarele depuse de D-voastră vor primi o rezoluție care se va încadra în termenul legal.

 

Cum vom comunica cu D-voastră?

Canalele de comunicare prin care informațiile relevante pentru comunitatea noastră, deciziile adoptate de comisiile de specialitate, Comitetul director și Consiliul Colegiului vor ajunge la D-voastră sunt:

- site-ul www.alegericpr.ro;

- pagina de facebook a Colegiului Psihologilor din România;

- transmiterea mesajelor prin e-mail, de pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

Cine va comunica?

În cadrul ședinței din 01 septembrie 2017 am înaintat colegilor mei propunerea ca D-na Laura Pătruț, colega noastră care a organizat, alături de membrii Comisiei pentru alegeri, ședința Convenției Naționale, să ocupe, în cadrul Colegiului Psihologilor din România,  postul de Consilier pe probleme de comunicare și purtător de cuvânt. Colegii prezenți la ședință au considerat binevenită această propunere și au votat, în unanimitate, ca D-na Laura Pătruț să preia, în mod oficial, activitatea de comunicare a Colegiului Psihologilor din România.

Îi mulțumesc D-nei Laura Pătruț pentru că a acceptat această nouă responsabilitate, cu precădere pentru faptul că este o activitate neremunerată și, sunt convins că va reuși, în scurt timp, să dezvolte o comunicare cu D-voastră la fel de eficientă ca și cea derulată în perioada alegerilor.

  • Laura Cristina Pătruț - Consilier pe probleme de comunicare și purtător de cuvânt.
  • Președinții filialelor – comunicatorii din teritoriu, prin toate canalele pe care dânșii le au la dispoziție, mesaje transmise spre publicare pe www.alegericpr.ro, mesaje postate pe paginile de facebook ale filialelor și transmise prin e-mail membrilor filialei și alte canale pe care dânșii le vor considera eficiente pentru comunitatea din fiecare filială.

Voi încheia acest mesaj prin a mulțumi, încă o dată, tuturor colegilor care fac posibilă reluarea activității și, fiecăruia dintre D-voastră, pentru că ați avut încredere în noi și ne susțineți în demersurile întreprinse!

Începând de luni, 04 septembrie 2017, D-na Laura Pătruț va reveni cu o serie de comunicate periodice prin care vor fi aduse informații suplimentare privind activitatea Colegiului Psihologilor din România.

 

Vă adresez un gând bun tuturor!

Prof. univ. dr. Ion Dafinoiu

Președintele Colegiului Psihologilor din România