Colegiul Psihologilor din România

Site-ul oficial al Colegiului Psihologilor din România

Ședința Comitetului director și ședința Consiliului Colegiului Psihologilor din România, convocate pentru 25 martie, respectiv 27 martie 2020 la sediul Colegiului, se vor desfășura la date ulterioare, fiind revocate de președintele Colegiului Dispozițiile nr. 6 și nr. 7 din 24.02.2020.

Pentru a putea fi analizate de către membrii Comitetului director și validate rezoluțiile propuse de comisiile aplicative și Comisia metodologică, alături de alte hotărâri cu caracter administrativ, ședința Comitetului director a fost convocată de președintele Colegiului și va avea loc online în data de 27 martie 2020, astfel încât la începutul lunii aprilie să putem finaliza și expedia documentele profesionale.

În ceea ce privește convențiile filialelor teritoriale, până la acest moment au fost transmise Secretariatului Comitetului director dispoziții de revocare a ședințelor pentru filialele: Constanța, Mureș, Buzău, Timiș, Olt, Alba, Brașov, Dolj, Prahova, Ialomița și Maramureș. Vom reveni cu informații actualizate dacă și președinții altor filiale teritoriale vor decide revocarea dispozițiilor de convocare.

Comunicatele transmise de către instituțiile abilitate sunt analizate în permanență, siguranța D-voastră, a membrilor forurilor de conducere și a personalului Secretariatului Colegiului Psihologilor din România având o mare importanță pentru noi. 

Pentru a fi evitate spațiile aglomerate și călătoriile cu diferite mijloace de transport în comun, membrii Comisiei de psihologie clinică și psihoterapie au decis amânarea ședinței din data de 13 martie 2020, colegii programați fiind anunțați cu celeritate despre acest aspect. 

În data de 20 martie 2020 se va desfășura online ședința Comisiei de psihologie clinică și psihoterapie, ședință în cadrul căreia vor fi analizate dosarele pentru acces în profesie, dosarele pentru obținerea autonomiei profesionale, dosarele pentru înregistrarea noilor forme de exercitare și cele pentru înregistrarea de mențiuni la forme de exercitare.

De asemenea, ședința Comisiei de psihologia muncii, transporturilor și serviciilor, programată pentru a se desfășura la sediul Colegiului în data de 20 martie 2020, a fost transferată online, astfel încât dosarele pentru acces în profesie, dosarele pentru obținerea autonomiei profesionale, dosarele pentru înregistrarea noilor forme de exercitare și cele pentru înregistrarea de mențiuni la forme de exercitare, să primească rezoluțiile propuse de membrii Comisiei de psihologia muncii, transporturilor și serviciilor.

Pentru activitatea Secretariatului Comitetului director și activitatea Secretariatului filialei București, a fost afișat la sediu, în locuri vizibile, documentul reprezentând măsurile administrative adoptate pentru evitarea răspândirii infecției cu COVID-19. 

Vă mulțumim pe această cale pentru înțelegere, am reușit împreună cu fiecare dintre colegii care s-au prezentat la sediul Colegiului Psihologilor să implementăm măsurile de siguranță.

În calitate de Director executiv al Colegiului Psihologilor din România, voi înainta membrilor forurilor de conducere, până la finalul acestei săptămâni, procedura detaliată prin care toată activitatea Colegiului Psihologilor din România se va putea desfășura online, anticipând astfel proiectul de digitalizare în curs de finalizare și asigurându-vă fiecăruia dintre D-voastră posibilitatea de a transmite online solicitările adresate filialelor teritoriale și sediului central, cu evitarea deplasărilor, a miloacelor de transport în comun și a spațiilor aglomerate.

Vă mulțumim anticipat pentru suportul D-voastră și vă asigurăm că vom identifica soluțiile eficiente pentru continuarea activității Colegiului Psihologilor din România, în condiții de siguranță pentru fiecare dintre D-voastră!

 

Laura Cristina Pătruț
Director executiv
Colegiul Pihologilor din România